onsdag den 23. oktober 2013

Skrot og ready mades

Uh, her er vi lidt på glatis... skrot er bare ikke liiiige min boldgade. Hvad skal jeg lave? Åh inspiration kom til mig...! Det tog mig rigtig lang tid at finde på noget som helst... Til sidst stod jeg på hovedet i Gitte's kasse med aflagte dimser og dutter og deslige og håbede at det ville tænde min inspirationslampe. Og endelig... efter laaaang tid... fandt jeg da også på noget.

Bo ville gerne have at vi lavede skitser til vores skulpturer. Find en masse ting og dimser og lav en skitse af skulpturen du vil producere af dine fund. Eller gør det hele omvendt - lav en skitse og gå derefter ud og find ting du kan bruge til at fremstille din skulptur med. Jeg syntes at det var svært at tænke det både den ene og den anden vej.

Men jeg fandt gode ting i Gittes kasse...


Og langsomt mens jeg arbejdede dukkede skulpturen op...



Og til sidst kom min hav-skulptur alligevel til at se dagens lys... :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar